måndag 18 maj 2009

Tisdagsbloggen.

Idag är det tisdag. Fast har inte gjort nå mycket alls idag så jag lär blogga om måndagen istället. Om ni undrar varför jag skriver blogg så här tidigt är för att det är sent för mig. Å då undrar ni, varför är det sent för Håkan. Så då lär jag svara. För jag jobbar natt.

Måndagen började iaf bra. Vaknade kl 11 efter måånga försöka att sova längre. Men jag lyckades inte. Så jag klev upp å tittade ut å såg att det var såå dåligt väder. Försökte somna om men det gick inte. Logga in på wow körde lite quest osv. Sen blev det Gävle med min bror å fager. Max å Biltema. Fager letade lampor å min bror rastade en korg med hjul.

Sen for vi vidare till Valbo där vi var in å köpte lösviktsgodis till shotsen. Viol blåbär å laktris. Kan bli spännande smaker det.

Sen åkte vi hem till var å en. Jag fixade mat. Kyckling å ris som vanligt. Upp på stan en sväng sen å hämtade nya kosttillskotet Rage x2.

Sen blev det möte på Rowdys. Vad vi diskuterade där är som vanligt hemligt å stannar där :)

Sen hem igen. Packa väskan ner till gymmet för ett hårt pass .
Tog personligt i bänk idag igen. 102,5 kg . Prova även på 105 kg. Men det var alldeles för tungt,
Blev lite andra övningar med så det känns att man har tränat.

Natten på jobbet var lika spännande som vanligt. Synade 38 st rör . Sen fanns det inte så många fler rör å syna.

Å sen var det bara gå å duscha sen åka hem å nu sitter jag här å ska sova snart. Kul va ?

Men tack å hej för mig. !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar