söndag 17 maj 2009

Söndag

Idag är det Söndag.
Ja för er som inte vet vad det är för dag alltså.
Igår hade jag födelsedagsfest på Klubben. Kom dit en del folk. Samt en del folk som sa att dom skulle komma men inte kom och inte hörde av sig alls. Dålig stil tycker jag. Men kanske var tur att det inte kom så många . För det tog slut på alkoholen där :)

----

Idag har jag inte alls gjort så mycket. Ringde min bror under dagen å hans tant svarade. Undrade när dom skulle komma å Marie blev fundersam å sa " vart ska vi komma ? "
Så går det när min bror ska komma ihåg saker :).

----

Fick massa lotter i present , som vanligt vinner man inget alls på de .
Sen på eftermiddagen var jag hem till mamma med lite smörgåstårta å hon blev glad för det.
Sen fick jag presentkort på datametropolen . Så nu kan jag åka dit å köpa lite Rage 2 imorgon :)

---

2 kommentarer: